Thursday, December 1, 2011

Lumi, tule ruttu : )

jeesjees, ma tean , ma pole ammukirjutanud siia :P Aga kes seeikka loeb :D No ,ma kirjutan tänasest päevast siis eksjuu ?

Tänane, tavaline päevakene siis. Koolipäev. Nagu ma passin enne tunde klassis mingitega ja siis tuleb keegi karjudes:" Vene keele tund toimub arvutiklassis , jehhuu" jah , jehhhuu , läksime arvutisse siis , ja nagu alati: ja nje panimaaju parusski  :D agajahh , nojasiis üks tund , mis venis nagu ülipikaks ja vahetund-  Meie klassi Ralfil oli sünna , 15 , juubilar:D Et saime siis torti, granaatõunadega, milest mõne oskas Britu juba omaa seeelikule kukutada ,  ja siis saime limpsi ja kommi ka ,:P pärast kõik oigasid , et, aaaah , kõht on nii täis ! Noh, siisoli veel ajaloo tund kus me vaatasime mingit islami slideshow´d.  Noh, ja siis ikkagi Kirjandus ,kus me minu Eesti Naisest, Minu Tervisest ja Cosmopolitanist Deiviga pealkirjadest luuletuse kokku kleepisime .. Ilgelt lagastasime ja tekiatasime prahti ja tegime säänse ägada luuletuse, kusjuures seda polnudki nii lihtne teha , sest kasutada tuli sõnu, mis olid mingi artikli pealkirjad.
Aga no ja siis tegime veidi heategevust klassiga ja käisime kekas , kus ma feilisn :D , nagu alati :D umbes nii : "Blondiin  palliplatsil :D" Jõusaal oli suht magamine ja siis mul pidi enda arust näidendiproov tulema, aga noooo jaaah , ma lollikene passisin seal uksetaga ja siis tuli meelde et proov jääb ju ära:D
Noh ja huvvas sai siin oldud ja rõngikuida pagarist tellitud:D ,  aga nüüd peaks oma mate Kodust Kontrolltööd tegema ,  aga tegelt ,  küll sellega jõuab , aega ju on :D Milleks siiis koolihommikud on :D?
JA LUMI  TULGU OMETI!
Armsat jõulukuud siis:D ilma lumeta ,
Lffuškakene :D

No comments:

Post a Comment