Tuesday, December 13, 2011

tsau kõik teie !

Heihopstii   ,

Pole ammukirjutanud , ega ju ?
Räägin täna tänasest siis:D  , nagu ma juba Twitteris tweetisin , siis even tuesdays can be fun ,  niiongi,  eriti, kui sul on kodunduses kokkamine, RTV koos Manna ja Kata ja Sassu ja Heku ja Grethega ja Leenu, kellega alati koduteel  "vana viit" laulda saab.
Etsiis koolipäevast
Esimene tund oli Vene keel ja meil oli nagu mingi kt võimidagi, sest eelmine kt läks aiataha. Britten pandi mu kõrvale istuma , niiet igav ka polnud,  Deivi oli haige (tulehommekooli!) ja siis oli vaba pleiss kõrval. Aga ma arvan , et see kt läks samuti aiataha:D
Teine tund- ajalugu , üllatavalt lihtne ja lebo tund seekord , kuna need kes kodutööd ära ei teinud hakkasid seda arvutis tegema ja need kes ära tegid (ka mina) said ajaloomänge mängida ja kaarte kookku panna (: eluonlill! :D
Kolmas tund-  matemaatika, mis asendus vene keelega ja venee keel mis asendus väikese jutuajamisega meie klassist :D niiet ka lebo
kirjanduse tund-  ma feilisin ,  ! :D ma pidin mingis tekstis ainult kaks lauset ütlema ja neid ei suutnud ka nii öelda et terve klass (ka mina) poleks naerma hakanud:D aga lugemiskontrolli sain viie , jhehuu :D
IT- jällegi lebo :D ,  tegime mingit scribblet :D
Kodundus  .  Brituga tegime pannkoooke :P:P tuhksuhktru ja ploomimoosiga , ja õppisime pannkooki visates ümber keerama, lõpuks tuli kõigil välja:D
jasiis kui koolist eemale kalduda
RTV armsalt olid kõik peale Kareli kohal :D Ka Sassu kes ammu käinud polnud (: ja see rtv kukkus lühikeseks ja me lagunesime laiali :D Noh ja siis ilmus Leenuskakene ja Margo ja siis sai Deiviga telefonis nalja aetud veidi. ma loodan et tal oli ka naljakas:D
Ja saatsime siis veel mannat Leenuga ja laulsime koduteel, nagu alati " Vana viit"
Hetkel istun ns siin msnis ja twitteris ja fb-s , räägin Deiviga, kes ootab et ma juba oma postituse avaldaksin (head lugemist sulle siis) ma ei lase sul kaua kannatada:D:D :D Pühendan sulle selle postituse :D


a ja siis leidin veel oma vana blogi ja selle postituse
PLAANILISED JA MARJAN , LUGEGE:D JA NAERGE :D

Eem...Tegusate Naiste Klubi:D

Igal nädalavahetusel nagu alati tulevad meile külla Marjan ja veel mõned.Meil koguaeg mega äge.Mingi mõtlesime ükskord mis teeme.Alati tuuakse krõpsu ja muud grillimisvärki sinna ja siis on Otto see kes kõik ära sööb:D

Kui meil juba igav hakkas mõtles Marjan et hakkab sõjaväge juhatama.Me Ottoga siis sõdurid ja marssisime ümber maja:D.Otto lollitas ja marjan ajas teda on oksakesega taga ja tõmbast kapuutsist et to rivvi tagasi tõmbaks.Kui luurata oli vaja siis oli Otto küll umbe kõva mees.

Pärast ei saand Otto lollitamise eest karistuseks krõpsu:D

Aga meil lehtla kuhu me oma krõpsudega kolisime.Otto kohe järel.Kuna me ei tahtnud et Otto sisse tuleks panime varjualusele(lehtlale)nimeks ,,Tegusate Naiste Klubi".Kuna see oli mõeldud ainult naistele siis Ottot me sinna sisse ei lasknud.Otto mängi seal mingit vanaeite aga too ei olnud ju tegus.

Siis mängis ta mingi Paris Hiltonit aga ei läinud läbi sest Marjan oli juba Paris Hilton.Otto oli veel Madonna ja kes iganes:DLõpuks ütles Marjan et las olla siis meie klubi külaline.Otto oli siis Koit Toome.Nii tekkiski Tegusate Naiste Klubi.

PS Selle leiad Plaanilt:D

No comments:

Post a Comment