Wednesday, August 31, 2011

Heihopstii . ! :D

Tsautsau. 
amm...eem.. uum. Ma pole kaua aega kirjutanud midagi siia. Jälle. Ja kuna ma ei mäleta kuna ma viimati, ei kirjutanud siia , siis ma võtan ette mingi suvalise päeva. Sääne päev oli et ma käsin lauluproovis, kus ma olin KOHUTAV:D Sealt tuin koos Mannaga ära ja siis me kõndisime Ala-Rõugesse poe juurde kust me endale midagi osta tahtsime . ja nüüd tuleb ilge poefeil :D Me toppisime korvi asju täis ja siis ütlesime kõvasti, aga vaikselt, "oih , mul on vist kümne euro asemel üks, paneme asjad tagasi" :D Panime asjad agasi, mark maani :D Ja siis, jejeje. Ma hakaksin maksma, aga oih, mingil tädil oli ostmine pooleli, ma mingi viskan oma asjad lauale ja hakkan maksma , ja mulle öeldakse, et vabandage, aga ma veel maksan.  Ma panin "Oihh, palun vabandust!" :D Ja siis ma läksin järjekorrast ära ja me seisime Mannaga keset poodi ja hakkasime täiesti lambist ümisema-laulma "Mmmis maa see on ?lalalala siin pole ühtki mäge... " Siis me taipasime et me oleme ikka täielikud lollid :D Siis ma läksin maksma ja jätsin endast mulje nagu mu mata oleks kaks. Aga ma maksin ära ja jooksin poest välja. Ja siis ma kuulen nii kohutavat ja piinliku lauset "Vabandage, teie kaup." Ja loomulikult ma jätsin oma kauba poodi.  Jooksin sellele järele , koperdades vastu ukseäärt vms.  Ja oi kuidas ma naerma hakkasin:D Siis läksime kunstikuuri oma vägitegusid mannaga heietama ja näeme Sassut poe juures. Kirke ja Emiliga. Nad tulid meie juurde ja ma täiega naerukates rääkisin neile meie piinliku poeskäiku. Ja lisasin, et ma ei kavatse kuu aega enam Rõuge poodi külastada. Siis me istusime järve ääres ja rääkisime ns :D ja siis oli mul aeg maale minna.
MAAL
Olime maal veidi aega, kuni tekksid plaanid Suvelõpu grillist vanaema ja vanaisa ja tädi ja nendega. Emme tuli ka siis maale ja siis me läksime teisele korrusele ja emme ütles et me peaksime oma istumis padjad ära kloppima, need sellised suured ja oranzid. Nojaaa, mis te arvate, et me hakkasime neid kloppima vä`? loogs, et me viisime need batuudi peale ja hakkasime neile peale hüppama :D Pärast tegime rodeod ka , nii, et keesarsime suure padja pikkupidi ja istusime sellele peale nagu hobusele ja siis teised hüppasid ja üks pidi püsima oma "hobuse" peal :D:D
GRILLIPIDU
Niisiis õhtul , pärast sauna , grillisime. Emme praadis kabatsoki juustuga , mulle ei maitsenud. Siis me sõime ja grillisime vahukomme:D Ja pärast krõpse ka . Ja siis lollitasime veel pimedas patuudi peal ka . Ja siis jõudis minuni üks IMETORE sõnum :) Ja mul oligi tunne et see juhtub just täna. Palju õnne väikesele ilmaimele ! (: Ja siis sai õues olemisedt villand ja oli vaja tuppa ronida, jaja , niipõnev on vaadata "Sõrmuste isandat" poole pealt. Lugesin "Videvikku" ja jäin magama :)
TÄNA..
käisin lauliproovis ja JÄLLE ebaõnnestusin. :D . Aga õnneks ootas mind pärast proovi ööbikuorus Britten, kellega me ns ringi käisime ja ma tutvustasin talle tervepäev meie klassi, kuhu ta tuleb. Talle jäi vist meie klassist väga lärmakas ja haige mulje :D Pärast käsime veel noortekas ns pitsat söömas ja jäätist. Ja siis ei osanud me enam midagi teha ja läksime koju . Kodus on hetke ilge koolivärk nohh . Kõik kohad kooliasju täis. Aga homme on see päev , kui saavad kõik oma kooliasjadega puhtalt lehelt alustada ja lõpeb suvi :( Aganohh, ega suvi polekski ju eriline kui ainult suvi oleks koguaeg :)
TSAU SUVI !
Ja rõõmsat kooliaastat kõigile !!

No comments:

Post a Comment