Friday, August 12, 2011

..need ebanormaalsed päevad ja nunnu jänku Hopi filmist

jjoouu ..
AAAHHH, mul kustus kogu tekst ära , mis ma siia kirjutasin , aga nohh , ma kirjutan uuesti siis:D Täna ärkasin kell 11, kuna meil oli eile Netuga elupikk msni vestlus:D Aknast välja vaadates nägin ehtsat sügist, eino fain ilm, eeldab järjekordset "mittemidagitegemisepäeva". Telekast ka midagi ei tulnud, ainult MTV oli täna kuidagi super:DMõtlesin koristada aganohh :D Niisiis mul oli täna täiega igav, igavusest võtsin Otto jalkaajakirjad ja mõtlesin,et lõikan nendest tema nimetähed välja ja kleebin tema seinale, et vahva oleks.  Olin ära lõiganud kõik tähed ja kleepisin seinale,  B, R, U, N olid juba kleebitud ja siis sadas Otto oma sõbraga sisse. Kui ta nägi,et olin tema kuu aega kasutamata ajakirju lõikunud, nõudis ta koheselt oma võlast mulle kaks euri maha. Ja siis ta nägi "BRUN"-i seinal ja sai kurjaks: " Tahtsid RUNE kirjutada , jah?" "Ei tahtnud,", vastasin ma. "Võta ära!", ütles Otto. Kiskusin tähed ära ja ütlesin: "Ma tahtsin BRUNZIK kirjutada" "Ega ikka ei tahtnud küll,  RUNE tahtsid" :D ütles Otto. "Vaata ise , laua peal on tähed Z, I, K"otto vaatab. "Mis maha tõmbasid , pane tagasi!" ütles Otto.  Tähed B, R, U, N olid juba katki. "Ega ikka ei pane küll, ma ei viitsi enam." "Viska need ajakirjad ära" Mul oli nii :"WUTT?ise nõudsid mult kaks euri nende eest!" " Majtea, kirjuta LIF seinale vms" ütles Otto ja tõmbas oma sõbraga minema:D. Muidu ma vaatasin "HOP"-i ka täna , lahe film on, aga liiga isuäratav:D Tahaks endale ka jänkut kes kakab neid häid komme:D   jellbeans    :PVäike pildu ka :

Okei, ma nüüd Väike maja preerias vaatama :D äkki koristan ka (A)
tsaukii, L.K



No comments:

Post a Comment