Sunday, August 14, 2011

lalallallaa, torepäev ns :D

heihopstii , :D
meil oli täna Mannnaga hea päev :D. Kõigepealt teatas ta mulle facebookis et ta on Rõuges, mul oli kohe nii , et davaii, hakkame ratastega üksteisele vastu sõitma. Sõitsime ja siis mõtlesime, et kuhu me läheme. Otsustasime Kata poole minna  :D Sõidsime siis , ja olime peaaegu tema maja juures , kuni sõitisvastu auto kust kata meile rõõmsalt lehvitas. Okei, Kata polnud kodus. Läksime poodi siis ja ostsime seda ülihead Trio banaani-toffee-sokolaadi jäätist(mida ma hetkel söön veel) ja läksime minu poole. Sõime ja siis ma hakkasin mannale youtube'i  erinevaid võimalusi näitama, :D Näitasin talle, kuidas veebikaameraga videot sai salvestada,  ja no meid hulle, muidugi me salvestasime mingeid väärakaid horrorcomedyanimationfamily filme , mida pärast ise naerda saaks, me ei mõelnud neid avalikustada, aga noh, ma hakkasin just re-cord nupppu vajutama ja kogematta käsi vääratas ja hiir klõpsas automaatselt "publish" nupule, hahaha  :D ja oi , kuidas me seda videot kustutada üritasime, kõigepealt, siis kui juba seitse inimest maailmas seda vaadata olid jõudnud , muutsime video privaatseks, ja siis üritasime sellest lahti saada , no aga kui me olime piisavalt lollid, et seda videot teha olime me ka piisavalt lollid et mitte kustutamise nuppu leida :D Siis tuli vuuaalaaooiiaa a Päästeingel OB :D ja kustutas video ära, see ei meeldinud sugugi tema sõpradele kes ka meie poole tulid  :D Siis läksime Manna poole ja kõigepealt istusime pool tundi ja mõtlesime kuhu minna võiks , aga me ei viitsinud kuhugi minna ja hakkasime õudukat vaatama , ei olnud eriti õudne :D filmi nimi on "Visitors" Siis me vaatasime mingit Härra Lapsti Lasteteatrit ka :D ,  aga too oli poolik... nii kahju :D :( xd meile oli mega pettumus :D

ok.. headööd siis . L.K.


No comments:

Post a Comment