Wednesday, December 14, 2011

tere, inimesed ! (:

Et jah , mitu inimest on juba öelnud , et kirjuta rohkem siia , jah , ma jätan tihti igakuu kirjutamata :D
aga igatahes , -  TÄNA! Selle kohta ütleks nii, et kui ma eile twitterisse tweetisin et even tuesdays can be fun siis täna kirjutaks wednesday's -not good, but funny Aga sessuhtes et tänasiiiiiiiiis
KOOLIPÄEV

Me tegime eesti keeles etteütlust - niivahhhva :3 (haahha) ma ei kujuta ette, kuidas mul läks , :D
Mates kleepisime-lõikasime-arvutasime.
Bioloogias oli kt , niiiiraske  muarust , minu lausega, mis ma eelmine aasta ktsse kirjutasin sai jälle juttu tehtud , no meil oli sääne ülesanne et koosta selle sõnaga lause, mis bioloogia alaselt on õige, aga ei oleks mõiste selgitus ja mainiti ikka ära et ärge kirjutage (nii nagu ma eelmine aasta kirjutasin) Käisime vanaemaga soos ja nägime lepiskalu ,my shinetime oli ikkagi :D Ja kekas feilisin ja siis õnnestusid lõpuks ja hästiläks jeje 
Ja siiis , mdea oli üljäänud koolipäev sääne , et ma parem ei ütle midagi :D
Ma lähen homme maavanema vastuvõtule , mwahahahha :D  , Ja lisaks sellele on homme esimesed kolm tundi mingi mate võistlus ja mind saadeti ka sinna , (haha , ise ka imestan), siis saab vene keelest ja ajaloost ja inglise keelest ära , Ja ma pean mingi näidendit ja laulu harjutama veel siin kodus ja ma otsustsin , et tänase õhtu veedan kodus, õpin näidenit ja vaatan, mis ma pidulikku homme selga panen. Sääne vahva sangar olen ma ! :D:D:D
Ma ei tea miks see nii naaljakas tundub,a ga multikakanlil oli Robin Hood kirjutatud Robin Hud :D ,

sorri , et niilühike sai , agajah :D , olge teie lahedamad kui  ma täna õhtul olen onju :D?
Teie LIFFFU :D

No comments:

Post a Comment