Friday, December 23, 2011

homme on jõul ! :D

Tsauukkki  , ma pidin siia kirjutma,  niisama. Et siis, lühikokkuvõte eelnevatest päevadest. Oli vinge jõulupidu ja ma sain päkapikkudelt uue teleka :D:D

Todayy ,
Ärkasin kell 05:00 oma äratuse peale, aga , niifun , koolipole ju  ! :D
Ja kuna homme on jõul, siis ma läksin sugulaste Kareli, Georgi ja Ottoga bussiga maale , kotid täis erinevat paukuvat lõhkematerjali. Bussi peal lugesime kõva häälega üle bussi oma jõululuuletusi ja laulsime, esipingi-tädidel oli  maru vinge kontsert ma arvan. Jõkatasime oma komme, nii, et Luhamaal  oli tahtmine juba see kommikott jalaga ette lüüa. Ja siis tuli  Misso.  Seal läksime maha , ja kuna Missost on meie sihpunkti Hinoni mitu prisket kilomeetrit tahtis Otto vanaisa järgi kutsuda. Teised keeldusid ja Karel oli nõus Otto arvutit kandma.
Põhjus, miks me jala tahtsime minna oli see, et saaks vanaemale-vanaisale "pommiähvarduse" teha. Naagu ma ütlesin, oli meil palju lõhkematerjali :D Paukherned, Koolibrid ,  Disko Välgud,  Särnaküünlad, suitsupallid ja muu sääne jõulu-ja aastavahetuse staff. Kõndisime siis, ninad punased Hinole ,  aga pommiähvardust ei saanud teha, sest vanaema ja vanaisa passisid juba seal eravalduse sildi juures.
Kohe jooksime ärakülmunult tuppa. Sõime  kah  ja siis ma hakkasin maja kaunistama.  Hetkel mingi "Üksinda  kodus 2" vahtimine käib. AAH:D
Ma niiiiii ootan juba homset , sest mu  JÕUL ttuleb.
Hommikul kaunistame kuuse ka ära ja siis teeme palju-palju süüa ja käime saunas ja kui minnakse , siis kirikus ka ja siis istume, nagu alati teise korruse peale, laua taha maha ja vatrame tubli 3 tundi ja vingume , et võiks juba pakke jagada, ja siis me jagame pakke ja laulame ja lõpuks vahime telekat.  EI , ma ei ole ennustaja. Selleks , et meie jõulukava ennustada ei pea ennustaja olema, meil on säänsed iga aasta traditsionaalsed jõulud , 
Hääd jõuluootamist siis ! (:

No comments:

Post a Comment