Saturday, January 21, 2012

Laupäev.. :)

Tsaukii , 
Teile laupäevakesest siiis . 
Saabusin just Sassupoolt, kus oli piduuu :D Jah ja Kelli ja Laura olid kaa seal.  Niiet me algasime nii:
Läheme kõik MAASTIKUMÄNGULE :D Laura ja Sassu jäid poole pealt seisma , me olime Kelliga juba ojakese äääres , kust pidi üle hüppama . Me läksime ringiga , sest kaugushüpe pole mu kõige tugevam külg:D niiet sumpasime läbi lume , lõpus veidi roomates tee peale ja AHHAAA , postkastis olid kommid:D Ja siis sõimejõime veidi , läksime tuppa ja hakkasime mingit ägedat filmi vaatama (ma nime ei tea, mingi Sassu film on) , aga jäi poolikuks, sest läksime kelgutama . Ööbikuorgu. Esimese asjana proovisime Sassu kelgupeale neljakesi ära mahtuda , aga ei õnnestunud hästi :D siis mdea  läksime mäe alla , kus Laura ja Kelli leidsid endale oma toreda tegevuse, mida Sassule meeldis filmida :D Ja siis mingi kutt, oranzi maailmavaatega toppis pead lumme ja ütles , et ta saab seal rahulikult mõelda:D weird. Külmhakkas , olivaja minna tagasi majja , filmi edasi vahtima. Hea film oli (y) Ja siis said ära vaadatud pildid ja videod Sassu arvutis :D:D:D( naljakas oli ). Ma veel otsustasin Sassu Vantsile süüa anda , tegin kohvitopsi tükkideks ja panin vantsu ette , ilgemõte oli sellel teol :D Siis mind aeti relvadega taga ...  ja siis gotta go . -.-  ja nüüd on ns igav kodus olla:D Kunagi jälle , onjoo ?:D
Liflif ,

1 comment:

  1. seda ma vaatasin, et miks mul ühes tassis mingid minitükikesed (näritud) :D ja siis need kukkusid maha, kui ma voodit liigutasin tagasi :D like :D

    ReplyDelete